vrijdag 21 april 2017

Golden Summer

Goud! Wat een prachtige kleur is dat toch! 
Yaya heeft naast een hele mooie kledingcollectie ook mooie home accessoires en ik ben helemaal weg gouden lijn.

Onze slaapkamer heb ik met wat kleine aanpassingen een totaal nieuwe look gegeven door het gebruik van goud, groen en zwart te combineren. Door het gebruik van deze kleuren in de witte ruimte, krijgt de kamer een luxueuze gevoel. Ik hou ervan!



Op bed ligt het prachtige grote kussen van YaYa. Het is gemaakt van jute en katoen. Een mooie combinatie en zeker naast een kussen van zacht velvet. 
Naast het bed heb ik een nachtkastje gecreëerd door 2 zwarte opbergboxen op elkaar te zetten. Ook handig om allerlei troepjes ik te bewaren ;) Daarboven op staat een prachtige vaas. Hij is goud met een roestig dessin. Hij is gemaakt van staal, waardoor hij een stoere uitstraling heeft. 
Ik vind hem echt geweldig doordat het roest zwart, blauwe en groene tinten bevat.
Heel leuk met een plant erin of met een mooie bloem, maar waar je hem ook zet hij is van zichzelf al een pronkstuk! 




 
Aan de wand hangt de mooie gouden spiegel. Het leuke van de spiegel is dat zijn vorm net iets afwijkt. (Niet rond, vierkant of rechthoekig) Een beetje een eigenwijs ding. 
Op het dressoir staat een opbergboxje waar ik mijn sieraden in kan leggen. Hier heb ik juist gekozen om het zwart weer terug te laten komen, maar dan wel wat stoerder doordat hij ook van metaal met glas is. Het glas heeft ook een mooie donkere tint.
Daarnaast staat natuurlijk een gedeelte van mijn cactus collectie :) Hierdoor komt het groen weer terug. 


Het grote pronkstuk in de kamer is toch wel de prachtige metalen zwart met gouden tafellamp. Wat een stoer ding! Deze is trouwens ook verkrijgbaar in het zwart (ook heel mooi!).

Denk je nou bij jezelf dat wil ik ook! Alle home accessoires van YaYa zijn verkrijgbaar bij Bij Sluis. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten